Умови доступності ДНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами

/Files/images/IMAG0205.jpg

Вхід до приміщення закладу обладнаний пандусом та кнопкою виклику працівника у разі необхідності.

У ДНЗ діє інклюзивна група для забезпечення потреб дітей з ООП доступу до дошкільної освіти.

Презентація "Умови доступності закладу дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами"

Команда супроводу дітей з ООП Вихователь, асистент вихователя, асистент дитини, практичний психолог, соціальний педагог, лікар, лікар-стоматолог, масажист, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, директор, методист
Приміщення для дітей з ООПМузична зала, спортивна зала, сенсорна кімната, кабінет психолога, стоматологічний кабінет, кабінет для фізіопроцедур (офтальмологічний кабінет, кабінет масажиста), соляна шахта, логопункт
Матеріали та обладнання для дітей з ООП Сухий басейн, сухий світловий водоспад, розвиваючі дидактичні ігри, оснащення сенсорної кімнати

Якісна дошкільна освіта є синонімом інклюзивної освіти – освіти, яка передбачає участь в освітньому процесі усіх дітей і створює для цього відповідні можливості. Сучасний заклад дошкільної освіти базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами. У 2021-2022 році у закладі працює 1 інклюзивна група №7«Калинка». Освітній процес у групі забезпечують 2 вихователі, асистент вихователя, асистент дитини, помічник вихователя, практичний психолог, вчитель - логопед, вчитель - реабілітолог.

У закладі діє Команда супроводу, у членів якої педагоги можуть отримати консультації з питань організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьками. Забезпечуючи дітям безпечне середовище і адаптуючи його з урахуванням конкретних навчальних потреб, педагоги сприяють тому, щоб діти діяли у співпраці, брали участь у різних заняттях і завданнях. Для дітей з особливими освітніми потребами розроблено індивідуальні програми розвитку, забезпечено належні умови - облаштовано пандус, сенсорну кімнату для проведення корекційно - розвиткових занять. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до вимог Санітарного регламенту. Педагоги створюють середовище, яке стимулює інтерес дитини до пізнання, сприяє навчанню, допомагає співпраці й розвитку самостійності. Вони організовують фізичний простір і навчальні ресурси таким чином, щоб забезпечити безпеку і ефективність, створюють і підтримують позитивний контекст для розвитку дитини, де діти відчувають себе в безпеці, захищеними і можуть отримувати задоволення від гри та навчання. Вихователі встановлюють щиру атмосферу підтримки у всьому, що відбувається у групі, де панує атмосфера взаємоповаги - і серед педагогів, і серед дітей.

Усі діти заслуговують на середовище, яке задовольняє їхні потреби бути здоровими, захищеними, відчувати себе комфортно.

«СЕРЕДОВИЩЕ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДІТЯМ»

(порадник для педагогів закладів дошкільної освіти)

Кiлькiсть переглядiв: 681

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.