/Files/images/siny_ptah/Синій птах.png Завдання педагога – навчити дітей маніпулювати з різноманітними за якістю, властивостями матеріалами, використовувати нетрадиційні способи зображення, комбінувати різні техніки і види образотворчої діяльності.


Програму розроблено відповідно до закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту дошкільної освіті (нова редакція).

Мета програми:

- сприяти вихованню творчої особистості, викликати інтерес до образотворчого мистецтва;
- розвивати асоціативно-подібне мислення, творчі здібності, уявлення про красу, можливості її збереження та створення власними руками;
- ознайомити з різними техніками нетрадиційного малювання, ліплення та аплікації;
- знайомство з різними матеріалами – гофрованій та кольоровий папір, тканина, пластилін, серветки тощо.

Новизною і відмінною особливістю програми дитячої дизайн-студії «Синій птах» є розвиток у дітей творчого та дослідницького характеру, просторових уявлень, деяких фізичних закономірностей, пізнання властивостей різних матеріалів, оволодіння різноманітними способами практичних дій, придбання ручної вмілості і поява творчого ставлення до навколишнього.

/Files/images/siny_ptah/завдання.jpg

/Files/images/siny_ptah/depositphotos_99921194-stock-illustration-blue-bird-character.jpg
Напрямки роботи:

1. Розвиток творчих здібностей.
2. Художньо-естетичний розвиток.
3. Пізнавальний розвиток.

Зміст роботи:

Починаючи роботу з навчання дітей створенню виробів з різних матеріалів, основну увагу слід звернути на освоєння дітьми основних прийомів. Але це не означає, що необхідно виключати творчі завдання. Часто навчання технічним прийомам йде паралельно з розвитком творчості дітей.
Доцільно перед навчанням дітей роботі з природним та викидним матеріалом (тканиною і папером) провести заняття по знайомству з властивостями цих матеріалів. При навчанні різним способам перетворення матеріалів найбільш значне місце серед використовуваних методів і прийомів займатиме процес виготовлення виробу. На перших заняттях йде повний показ з докладним поясненням своїх дій. При ознайомленні дошкільників з різними матеріалами та техніками можна використовувати і поетапний показ. Діяльність тим сприяє формуванню комбінаторних умінь і творчості. А використання на заняттях художньої літератури та сюрпризних моментів роблять її ще більш захоплюючою, і допомагає долати виникаючі труднощі. Широке використання ігрових прийомів позитивно впливає на емоції дітей, які в свою чергу впливають на розвиток творчості дошкільнят.
/Files/images/siny_ptah/depositphotos_125908772-stock-photo-cute-blue-bird-cartoon-waving.jpg Колективна форма проведення занять допомагає створювати цікаві багатопланові і барвисті композиції, позитивно впливає на морально-естетичний розвиток дитини, сприяє вмінню узгоджувати свої бажання з бажаннями інших дітей, допомагати один одному в складних ситуаціях. Форми об’єднання використовуються різні: парами, невеликими групами, всією групою, кожен окремо для з’єднання в загальну композицію.
При проведенні аналізу роботи треба використовувати різні ігрові вправи та дидактичні ігри. Під час їх проведення в цікавій формі дошкільнята вчаться знаходити переваги і недоліки своїх робіт і виробів інших дітей.

/Files/images/siny_ptah/Показники.jpg

/Files/images/siny_ptah/animate-bird-slide-25.gif

Кiлькiсть переглядiв: 577