Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України

Студія методичного супроводу. Ворк-шоп на тему: «Забезпечення колекційного супроводу особливих дітей в умовах сенсорної кімнати».

13 листопада 2020 року в нашому садочку практичним психологом Криворучко С.Р. було проведено для молодих педагогів, а також вчителів-дефектологів та вчителів-логопедів Студія методичного супроводу. Ворк-шоп на тему: «Забезпечення корекційного супроводу особливих дітей в умовах сенсорної кімнати».
Метою та завданням практичного психолога було донести до педагогів, що:
- Пізнання дитини, навколишнього світу, починається із сприйняття предметів і явищ.
- Сенсорна кімната-багатофункціональний комплекс, використання якого здатне оптимізувати розвиток дитини, в ній зібрана значна кількість стимулів, які можуть служити ігровими заступниками реальних предметів і явищ.
- У сенсорній кімнаті організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з великої кількості стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні та вестибулярні аналізатори. Саме так і здійснюється розвиток та профілактика «голоду» сенсорних відчуттів.
Молоді педагоги, вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди взяли з Ворк-шопу для себе багато цікавого, а саме, що:
- Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання створює необхідні передумови для виникнення складніших пізнавальних процесів (мислення, пам’ять, уява).
- Сенсорна кімната здатна перетворитися для дитини в будь-яке загадкове місце: ліс, місто, підводний світ.
- Сенсорна кімната-це потужний інструмент, який допомагає зберегти фізичне, психічне та соціальне здоров’я дітей.

/Files/images/IMG-a84517b74f90d76fc61a24a5803b19f4-V.jpg
/Files/images/IMG-abcf918ee07a2bcb362bb765d6759df1-V.jpg
/Files/images/IMG-a3994d4c02323621911500f81c953c45-V.jpg

Звіт про проведення для педагогів семінару-практикуму на тему:
«Артосвіта дошкільників-емоції+творчість»

15грудня 2020 року в ДНЗ №12 проведено Криворучко С.Р. та Устименко В.О семінар-практикум для педагогів. Метою стояло донести до педагогів через що, можливо розвивати особистісний розвиток дітей, збагачення їх емоційно-естетичного досвіду: виховання ціннісного ставлення до дійсності та мистецтва. Завданням семінару було формування культури людських почуттів (любові, доброти, милосердя) та специфічних (почуття кольору, лінії, ритму), розвиток просторового мислення, уяви, пам`яті, художнього смаку.
З семінару-практикуму педагоги для себе винесли дуже багато цікавої інформації, а саме познайомились з різними арт-техніками та їхнім використовуванням. Педагоги з великим бажанням змогли не тільки з ними познайомитись, але й спробували намалювати ті арт-техніки, які їх зацікавили. В подальшій своїй роботі будуть використовувати та зацікавлювати дітей з арт-техніками.

/Files/images/20201215_121526111.jpg

/Files/images/20201215_122832.jpg /Files/images/20201215_122910.jpg /Files/images/20201215_123601.jpg /Files/images/20201215_123638.jpg /Files/images/20201215_124327.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 524

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.