Про стан роботи щодо виконання Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації» у 2020 році

На веб-сайті управління освіти створено закладку «Звернення громадян», на якій розміщено нормативну-правову базу з даного питання, інформацію з вимогами до оформлення звернень, порядку їх опрацювання, графік особистого прийому громадян, вказано телефони «гарячої лінії» та E-mail для прийняття звернень.

Розміщено також щорічні аналітичні звіти щодо роботи управління освіти з даного питання за посиланням:

http://enuo.osvita.zp.ua/uk/site/pro-zverenennya-gromadyan.html

Орієнтовний перелік питань, що можуть порушувати у своїх зверненнях громадяни до навчального закладу

Шановні батьки, ви можете звернутися до адміністрації нашого дошкільного закладу стосовно питань, що вас цікавлять. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАКЛАДУ:

  1. зарахування на навчання до навчального закладу
  2. удосконалення навчально-виховного процесу
  3. оптимізація режиму роботи закладу
  4. діяльність гуртків за напрямами інтересів
  5. організація свят, конкурсів, олімпіад
  6. ремонт кабінетів, опалення
  7. якість харчування у закладі
  8. оплата харчування
  9. діяльність медпунктів
  10. оплата праці працівників закладу
  11. робота профспілкового органу
  12. надання соціальної та матеріальної допомоги працівникам
  13. робота з дітьми із соціально незахищених сімей
  14. порушення прав і свобод вихованців, працівників закладу
  15. дискримінація за ґендерними, релігійними, расовими чи іншими ознаками
  16. надання роз’яснень щодо чинних нормативно-правових актів в освітній сфері
  17. благодійні внески
  18. оплата діяльності гуртків
  19. звільнення від сплати внесків дітей із малозабезпечених сімей тощо.

Ми розглянемо ваше звернення у термін 3-5 робочих днів та обов'язково надамо вам письмову відповідь.

Право на звернення до керівників дошкільних навчальних закладів мають батьки, працівники та інші зацікавлені особи незалежно від місця проживання.

Ви маєте можливість подати звернення у письмовому чи електроному варіантах.

Адреса для звернення громадян:

Графік прийому громадян

Директор Липинська Тетяна Іванівна

Прийом громадян: - понеділок 16.00-17.00

п"ятниця 7.00-8.00

Вихователь - методист Петренко Світлана Миколаївна

Прийом громадян: - вівторок 16.30-17.30

Вихователь-методист Кліментовська Ганна Сергіївна

Прийом громадян: - четвер 16.30-17.30

Письмові звернення:

вул. Лісова, 10 м. Енергодар, Запорізька область, 71502,

Телефон директора: (06139) 5-25-67

Телефон заступника директора з адміністративно-господарчої роботи та провідного фахівця-інспектора з кадрів та діловодства: (06139) 6-24-28

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу “Посмішка Пізнайки” № 12 (ДНЗ № 12)

Електронні звернення:

електронна поштова адреса е-mаil: energodar.dnz12@gmail.com

В електронному зверненні обов`язково має бути зазначено:

  1. Прізвище, ім'я, по батькові.
  2. Місце проживання громадянина.
  3. Суть порушеного питання.
  4. Дата.
Кiлькiсть переглядiв: 109

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.